۱۳۹۶ اسفند ۲, چهارشنبه

نگهداری مانتو فرم



۱. برای طولانی تر کردن عمر مانتو فرم از خشک شویی استفاده نمایید
یک روش بسیار مطمئن برای تمیز کردن لباس، استفاده از خشک شویی ها است. چون در این روش باتوجه به قطبی بودن مولوکول ها از مواد حلال و شوینده های غیر قطبی به جای آب استفاده خواهد شد. این امر باعث می شود لباس ها شکل خود را حفظ کنند و چربی و لکه ها به راحتی از بین روند.

۲. در صورت استفاده از ماشین لباس شویی از آب ۳۰ درجه و سرعت پایین استفاده نمایید.
این درجه از آب هم باعث می شود به بافت پارچه و لباس آسیب نرسد هم دمای مناسبی برای فعال شدن خاصیت لکه بری مواد شونده خواهد شد.

۳. بعد از شست و شوی لباس از چوبکار آویزان نمایید.
مانتو فرم های ایندو دارای کش یک طرفه و دو طرفه هستند و آویزان کردن آنها از چوبکار باعث می شود شکل لباس از حالت نیوفتد

۴. بعد از چند روز استفاده حداقل یک روز استراحت توصیه می شود.
این امر باعث حفظ کیفیت مانتو فرم و پارچه و لباس شما خواهد شد و توصیه جدی این است یک تا دو روز به لباس بعد از شستشو استراحت دهید.

۵. در هنگام استفاده از مانتو فرم و مانتو اداری از تماس سطوح زبر با کیف های غیر چرمی با مانتو فرم خوداری نمایید، زیرا باعث خرابی پارچه می شود.
سطوح زبر و نوک تیز مانتو زیپ کیف و بارانی و … باعث زحم شدن و خراب شدن بافت پارچه و مانتو فرم خواهد شد. بهتر است با احتیاط  لباس را استفاده و بپوشید

۶. جهت جلوگیری از برق افتادگی پارچه از پشت مانتو اتو نمایید.
الیاف مصنوعی پارچه باعث زوب شدن بافت آن می شود و هیچ کاری از دست شما بر نخواهد آمد ولی اگر پارچه مانتو فرم شما نخ است بهتر است برای جلوگیری از براق شدن از پشت مانتو فرم آن را اتو کنید. لازم به ذکر است نیازی به دما بالا برای اتو کردن نیست با یه دمای مناسب می تواند آنها را تمیز اتو کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر